Det är i Norrsundet det händer!

Gårdagen blev mycket lugn, nästan lite för lugn. Jag blir sådär obehagligt rastlös om jag är för lugn för länge.

Idag blir det nog också lugnt, ända tills i eftermiddag då jag ska åka iväg till Norrsundet och Matildas 18års-fest, då blir det nog allt annat än lugnt hoppas jag. Vi kommer först att äta middag några stycken, jag antar att klassen är majoriteten, och sedan så kommer det droppa in mer folk under kvällen vad jag har förstått. Blir nog en väldigt rolig kväll. Och för ovanlighetens skull har jag tom bestämt outfit inför kvällen så nu slipper jag byta om 20 gånger och bli irriterad på min garderob som jag alltid blir, perfekt!

Kommentarer
Postat av: ;D

snygg outfit dessutom ;)

2009-02-08 @ 15:33:14
URL: http://elinjhnsn.blogg.se/

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0