God Natt

Igår lagade pappa god mat till oss, entrecote och potatisgratäng. Till efterrätt blev det glass och persika, mätt och belåten var bara förnamnet. Kollade på melodifestivalen, och jag kan inte säga att jag är imponerad. Rätt låtar gick vidare åtminstone.
Hade stora problem att sova, när det var dags. Sov mellan ett och tre, sedan låg jag vaken till fem ungefär. Det är så hemskt när man bara ligger och vänder och vrider på sig i flera timmar.

Idag har jag inte gjort många knop. Har kollat på nostalgiska filmer som barnen i byllerbyn och madicken. Astrid är verkligen min idol..
Ikväll anlände jag med 45an till sveg, och ikväll har jag kollat på beck i vanlig ordning. Det får mig att tänka på att Gunvald också är min idol.
Aja nu ska jag läsa aftonbladet (i pappersform för en gångs skull) tills jag slocknar.


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0