Höger. Nej jag menar vänster!

Satt och kollade på Sveriges värsta bilförare för en stund sen. Jag började spekulera i huruvida vissa männsikor kan ha så svårt med att hålla reda och höger och vänster? Det är ju liksom världens simplaste grej.
Jag kan faktiskt också bli lite osäker ibland, men jag brukar tänka på vilken hand man skakar hand med så har jag koll igen. Har faktiskt ett traumatiskt minne från när jag var liten då en person (kommer inte ihåg när, hur eller var bara själva grejen) skulle skaka hand med mig och jag sträckte fram vänster hand. Oj va jag skämdes. Efter det blev jag ganska säker på vilken sida som inte var höger.

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0