idag, imorgon, i veckan

Idag hände inget spännande på skolan. Förutom då att vår mentor Annica blev färgad och gick från varm till kall. Hann inte se det färdiga resultatet i torrt tillstånd men jag tror att det blev great.
När skoldagen var slut vid tre gick jag ner på stan med Sara, Sofie & Sofie. Vi besökte en tatuerare, där Sara skall göra sin tatuering när hon fyllt arton, vilket är väldigt snart. Jag blev också så sjukt sugen. Speciellt när jag vet ungefär vad jag vill ha. Livet är allt bra orättvist...  Hur som helst, så gick vi sedan vidare till Classe och sen gick jag hemmåt.
Imorgon börjar vi kl tolv och det känns inte allt för hemskt. Det är så otroligt skönt att vara tillbaka i skolan igen måste jag säga.. Om jag orkar upp ska jag ta mig till gymmet imorgon innan skolan, det hade varit perfekt. Men samtidigt missar man gärna inte en lång sovmorgon. Hmm..
Detta kommer också hända i veckan:
- Skola och plugg förstås..
- Löshårskurs
- Titta på en lägenhet på söder
- Träning
- Matildas 18års-fest
- Göra eventuella ärenden på stan inför M:s fest


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0