Jenny för faan

Igår blev det party. Jag, Stina, Amanda och Madde åt middag i Maddes nya lägenhet. Det blev kött och potatisgratäng, och gott var det. Det började droppa in lite folk titt som tätt och festen kom igång ganska tidigt, och hann även gå överstyr alldeles för tidigt. Vissa har ju tyvärr svårt att bete sig och förstå när det är dags att dra hem. Hur som helst, hela gänget gick vidare till en annan fest där vi hade vår egna lilla, men ack så roliga festhörna. Innan kvällen tog slut hann vi även till Håkan en sväng. Vid tre-snåret kände jag att det räckte för mig så jag gick hem och sussade.
Det var jättekul att träffa alla som jag inte sett på ett tag. Måste börja åka hem oftare känner jag.

Nu är jag i alla fall i Gävle igen och ska nu kolla på vad melodifestivalen har att bjuda på ikväll.


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0