Läggdags

Nu börjar även denna dag gå mot sitt slut.
Imorse gick jag till skolan vid tio, väl där fick vi reda på att vår naturkunskapslärare perfrid var sjuk. Detta betydde att vi hade dagens första lektion halv ett. Där missade man en underbar sovmorgon, eller om man skulle vara duktig, ett gympass innan skolan. På idrotten som var vår sista lektion åkte vi skridskor på brynäsvallen. Jag gillar inte skridskor, det är iofs ganska kul men jag blir alltid så kall om fötterna så det gör ont. Linnea följde med mig hem då hon frös för mycket för att klara av den långa promenaden till söder, så hon fick tina lite här en stund.
Resten av kvällen har jag bara tagit det lugnt och läst lite grann. Imorgon är det treornas stora dag, och vi ska hjälpa dem hela dagen med modellfix. På kvällen ska vi såklart titta på visningen, som har temat "Vision of the world" för övrigt. Kommer bli en kanonkul dag!

Godnatt

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0