Living the dream?

Nu börjar ögonen bli tunga efter en dag med riktigt mycket plugg..
Nä, om det ändå kunde vara så väl. Men jag har i alla fall stökat undan en del. Har en stor del på Arbetsmiljöanalysen kvar och en liten del på Frisöryrkets historia. Samt annat smått och gott som måste in tills på fredag. Det ska nog funka. Eller det måste funka, har väl inget annat val.
Imorgon kl halv nio blir det gym, eftersom det inte blev något imorse. Vi tyckte det var skönare att ta sovmorgon istället. Men nu jävlar ska det bli av. Nu måste jag bli fit! Beach 09 börjar närma sig..

Imorgon är det kundpass mellan 12-17 och jag har vad jag vet ingen kund. Det suger. Men då kanske man får lite tid till plugget, hade suttit som ett smäck faktiskt.

Sen har jag lite beslutsångest angående helgen.. Om huruvida jag ska åka hem eller inte. Det är ju ändå snart sportlov så det känns lite onödigt.. Och även hur alla hjärtans dag kommer se ut? Ska man sitta hemma och deppa som singel eller ska man ut och parta? Jag är i och för sig inte ledsen över att vara singel så jag har inte så mycket att deppa över. Så kanske det blir mysig hemmakväll med mig själv och chokladhjärtan (som mamma alltid köpte till mig förut) eller ut och festa med alla andra gävles singlar, för jag antar att det bara är vi som är ute en dag som den.

Aja, nog för idag. Natti


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0