Ny lägenhet tack

Ja, som ni säkert vet så ska jag flytta, IGEN. Och ja, jag ska flytta ensam.
Imorgon ska jag iväg och titta på en liten tvåa i huset på bilden nedan. Ni som bor här vet förmodligen vart det är, och till er som inte bor här kan jag säga att det ligger ungefär 100 m från min skola och max 500 m till stan så det är helt perfekt läge. Mer positivt är att det är ett avskilt sovrum och inglasad balkong. Det negativa är att den är lite för dyr, och att den har kokvrå. Men hur mycket tid spenderar jag i köket ändå?  Den som låg etta i kön har tackat ja till den dock, men som tur är så kom det in en exakt likadan lägenhet i samma hus imorse och den är jag först på. Tur att pappa är uppe med tuppen.


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0