Partey

Ska hålla mig kortfattad om gårdagen. Kvällen började bra med god mat och trevligt sällskap. Efter maten blev det frågetävling som Matildas Daniel hade ordnat, och vilka vann inte om inte Lag Sara & Sofia! Skön seger. Haha..
Kvällen bestod sedan av Våghals & andra lekar, vinpimplande och såklart en massa dans. Kom i säng kl 6. Tack Matilda för en rolig kväll <3

Kom till Gävle igen idag vid två, då traskade jag hemmåt i mina högklackade skor, toviga hår och med gårdagens kläder och smink. Har kanske aldrig känt mig äckligare. När jag kom hem hoppade jag i duschen det första jag gjorde, och det var nog den skönaste duschen någonsin, förutom den efter P&L..



Matilda i sina snygga födelsedagsbrillor



slänger in en på outfiten också ;)

Kommentarer
Postat av: matilda

tack själv sofia för en trevlig kväll och pressenterna. hoppas du hade lika roligt som jag ;)

2009-02-09 @ 13:05:22
URL: http://millymatilda.blogg.se/

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0