Plugga på

Idag har jag tittat på lägenheten som förmodligen kommer bli min ganska omgående. Den var minst sagt sunkig, och att det var asskitigt gjorde inte saken bättre. Det fanns mycket som det var fel på, men jag gillar planlösningen och läget är som sagt oslagbart så jag vill nog ha den ändå. Eftersom Gavlegårdarna förmodligen inte kommer ta fingrarna ur arslet och göra något åt alla fläckar, hål och sprickor i tapeteerna så får vi antagligen fixa det själva. Lite tapetsering måste väl vem som helst klara av, eller?

Efter min två timmar korta skoldag är jag nu hemma och ska sätta mig med Arbetsmiljöanalysen. Jag måste verkligen skriva nu, tokskriva måste jag.

För övrigt så hade mamma tagit med 5 nummer av TH Härjedalen (Härjedalens lokaltidning) och Sune hade skickat med törkött, så nu känner jag mig som hemma!


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0