Sen svenskalektion..

Nu är jag nyss hemkommen från bion med skolan.. Filmen var väl helt okej, men jag satt mest och hade ångest och tänkte på hur mycket jag har att göra.
Idag när jag kom hem efter skolan gick min planering som tänkt och jag satte mig med arbetsmiljöanalysen på en gång. Det gick ganska bra och jag kände att den började gå mot sitt slut (en helt underbar känsla!), då stannar Word upp och i vänstra övre hörnet står "svarar inte" och hela pogrammet stängs ner. Oftast brukar allt återupptas när man startar pogrammet igen, men inte denna gång. Varför? Varför händer detta mig? Flera timmars jobb helt borta, puts väck. Jag började gråta en stund, sen var jag tvungen att gå på bio. Nu har jag en kväll på mig att göra arbeten som kräver mycket mer tid än ett par timmar. Självklart slutar vi sent imorgon också.. Det känns som världen är emot mig just nu.

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0