Studiedag

Nu återstår inte mer än 20 minuter av denna studiedag. En dag som man ska vara effektiv och göra sig av med sådant som lagt sig på hög. Och jag kan inte säga att jag är stolt över min insats, men den dög, lite grann iaf.
Dagen började med ett medelpass på Friskis med Linnéa. So far so good. När jag kom hem försökte jag peppa mig till att plugga och ställa in mig på mitt numera försvunna plugghumör. Det blev en dusch och lite lunch och sedan en stund kikandes på diverse communitys. Eftersom ett oändligt antal med bilder från Mattans fest dök upp titt som tätt på facebook var det svårt att slita sig. Men jag har iaf lyckats med att göra två ritningar, permanentdeklaration (är det någon av er tjejer som vet om det är ok att skriva om en rakpermanent?), naturuppgiften, skrivit en sida på arbetsmiljöanalysen och.. aa, det var nog det. Dåligt? Ja som fan. Men det var bättre än inget.

Nu tänkte jag bege mig till sängen, ska nämligen upp imorgon på ett gympass imorgon bitti. Närmare bestämt kl nio.
Vid tio kommer mum & dad som ville följa och kolla på lägenheten som jag förhoppningsvis kommer flytta in i till mars. Och tur som jag har kommer min frys att fyllas på lite med, hihi. Hur som helst, efter lägenhetstitten så hoppas jag att bli bjuden på lunch och sedan börjar jag skolan kl ett då vi har två timmar frisörlektion och sedan slutar vi för dagen. Inge skönt alls!

Nattinatti

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0