Badbrudarna

Igår blev det som sagt bad. Jag och Stina klev upp hurtiga och taggade till ett dopp i plurret. Strax efter tio anlände vi på badhuset. Ingen personal var där och till vår fasa upptäckte vi att det inte öppnade förrens tolv.. Eftersom badhuset ligger brevid skolan så gick vi dit och hälsade på för att fördriva tiden.
Till slut slog klockan tolv och vi gick tillbaka till badhuset, även amanda följde med som hade bad på idrotten samtidigt. Hon badade dock inget men fick istället stå för de vackra korten nedan.
Ett par timmar och tio russinfingrar senare var vi trötta och besätmde oss för att avsluta dagens bad.
Jag kilade hem och tog ut mitt löshår som blivit till dreads av kloret. Så nu har jag en tråkig mellanlång/kort frisyr igen. En tripp till stockholm och tajmahal snarast tack.
Sedan klippte jag mamma och åt middag. På kvällen hyrde jag film med Stina, Louise och Marielle. Disaster Movie blev det, och det var inte så bra, hade inga höga förhoppningar på en sådan film heller iofs.

Nu sitter jag här i mitt fleeceställ och tjockstrumpor, och väntar på Stina. Vad vi ska hitta på återstår att se men kvällen är åtminstone någorlunda planerad. Det blir fest, med middag och förfest hos Stina och sen vidare på en annan fest. Kan säkert bli kul att träffa lite gamla bekanta.






Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0