Partey

Ja, igår blev det fest. Kvällen började med en helt underbar allahjärtansdag-middag med Elin, det blev thailändskt (nudlar). Sedan blev det lite Våghals med hanna och två kompisar till henne. E och jag gick vidare vid åtta-snåret till festen på söder. Det var en skoj kväll, dock ett lite för stort intag av alkohol så jag traskade hemmåt vid halv ett. Nu ska jag köra vitt ett bra tag framöver..

Idag har jag legat med mitt täcke i soffan och har inte rest mig i onödan om man säger så. Imorgon är det skola som vanligt igen, tröstar mig med att vi bara har en 3-dagarsvecka denna veckan. Sen är det lov, underbart.

Jag & Elin <3


Jonas och Elin var grymmast på dansgolvet ;)
 

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0