Ledig

Imorse gick jag till gymmet och körde ett pass med Linnéa. Två gyminstruktörer kom och tyckte att jag hade för lite vikt på maskinen, då kände jag mig förstås tvungen att öka på så nu är jag helt slut i armarna. Men det var skönt.
Resten av dagen har jag bara varit hemma och slappat, läst, kollat på tv och tagit små tupplurer lite då och då. Det är så otroligt skönt att vara ledig.

Nu har jag precis läst ut min engelska bok, Dope, och nu väntar en härlig bokrecension som ska skrivas och vara klar tills imorgon kl 15. Ikväll har jag ingen ork så det får bli morgondagens syssla. Istället ska jag hämta resväskan och börja packa eftersom jag åker hemmåt på lördag-förmiddag. För imorgon blir det som sagt plugg, förhoppningsvis en tur på stan (jag får pengar och måste ut och handla något efter att ha legat minus ett tag) och på kvällen blir det Power of sound.



Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0