2009

Happ, då var det nytt år igen då. Och inte vilket år som helst, året då alla småa 91or fyller 18 år. Jag fyller såklart på den senare halvan av året, så jag kommer fortfarande vara ett kid under större delen av 2009, men jag förväntar mig ändå en massa roliga 18-årskalas!
2008 var rent ut sagt ett riktigt skitår, det glömmer jag nu och hoppas att detta nya, fräscha -09 tar väl hand om mig.
Nyårslöftena skippade jag i år, tycker det är bara tramsigt. Hur många kommer ens ihåg sina löften efter en månad eller två?

Hur som helst så hade jag både ett dåligt och ett bra jullov. Jag hade mycket roligt och träffade mycket folk. Sen hände några saker jag helst hade velat skippa. Men men, life is life, som man säger. Tack iallafall till er som gjorde mitt lov till ett roligt lov, det uppskattas.

Nu är det läggdags för min del. Kommer inte kunna sova än på några timmar dock. Jag, Elin & Sara kollade på barnhemmet tidigare ikväll, riktigt bra faktiskt men jag blir så uppskrämd av sånt där. Huvva.

Godnatt!

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0