Sådär ja

Nu har jag ännu en gång försökt mig på att göra någon form av bloggdesign. Alla koder gör mig helt yr, känner att det inte riktigt är min grej. Nu har jag iallafall gett upp, jag skulle förmodligen kunna sitta med det där hela dagen men jag borde faktiskt göra någon nytta idag också.

En glad nyhet är att min kära vän Elin har börjat bloggat. Bättre sent än aldrig som man brukar säga. Jag känner på mig att hon kommer bli stor i bloggvärlden. Ni hittar hennes blogg här.

Nu har skolan börjat igen och det känns både bra och dåligt. Bra på det viset att med det kommer sovmorgnar och mycket kortare dagar (oftast), men dåligt på det viset att nu kommer samvetet ikapp mig då jag ständigt blir påmind om hur mycket plugg vi har och ångesten har tagit över.

Igår var det fredag och jag satt hemma med mig själv hela kvällen. Var helt sjukt trött och låg mest och halvsov och slötittandes på tv. Sjukt tråkigt faktiskt, jag vill ha fart och fläkt! Dock känns det faktiskt nödvändigt att ta en vit helg, vilket jag inte haft sen bra många helger tillbaks.
Ikväll hoppas jag på bowling eller något annat kul och dagen ska jag ägna åt plugg. Jag måste verkligen ta tag i det här nu.

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0