Träning och irriterande saker

Nu är jag precis hemkommen från Friskis. Det blev ett medelpass idag, skönt att lätta på samvetet lite.
På vägen hem hände det små saker som jag blev på grymt dåligt humör.
- Jag var tvungen att vänta tjugo minuter på min buss i träningskläder ute i kylan.
- Bussen var fem min sen.
- En äcklig gubbe som STANK urin satte sig brevid mig. Mitt luktsinne dog. Och jag fick huvudvärk.
- När jag kommer hem är jag hungrig som en varg och det finns inget att äta.

Livet är allt bra jobbigt ibland.

Det snackas om att det blir fest ikväll, och det gör mig på lite bättre humör.


Kommentarer
Postat av: ludwig

sup nu! =)

2009-01-31 @ 22:02:32
URL: http://ludwig24h.blogg.se/

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0