Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram?

Idag har jag varit duktig och städat lägenheten. Det är en fin lägenhet det här tycker jag, jag trivs här. Synd bara att jag kanske inte kommer bo kvar så länge..
Efter att jag städat och gjort fint så gick jag på stan och letade efter något att spendera mina presentkort på. Det blev ett par höga svarta jeans, i like!
När jag traskade hemmåt igen upptäckte jag elin i ett fönster på friskis, jag vinkade glatt men egentligen fick jag ångest att inte jag stod där uppe på löpbanden och sprang kilona av mig. Men så fort jag får pengar, vilket blir den 20e, ska jag också köpa mig ett kort på friskis igen. Såhär kan jag iallafall inte fortsätta länge till, då kommer ni mig på "du är vad du äter" när Anna Skipper står och klämmer på mina kärlekshandtag. Huvva.

Nu ska jag kolla på "Are you smarter then a fifth-grader?" och vänta på att Sara ska komma. Vad som händer senare återstår att se.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ska du flytta? Vart då? :)

2009-01-12 @ 14:41:28
Postat av: Sofia

Ja, eller inget är bestämt, men kanske. Så jag vet inte vart :P

2009-01-12 @ 22:15:06

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0