Chilliga dagar

Det är väl det minsta man kan säga om de senaste dagarna den här veckan. Jag har umgåtts med Amanda och Stina och vi har mest knubbat och varit lata. Men utöver det har vi faktiskt också varit på badhuset, tittat på djurpoliserna och varit till sjukhuset för att ta blodprov (men man måste tydligen boka tid för det??!). Jag har även hunnit att klämma in två klippningar i mitt fullsmockade schema.
Idag så lämnade mina chill-vänner mig, amanda for till arlanda för att flyga till Kreta och Stina stack till långå. Så idag har jag inte gjort ett skit. Det enda vettiga var en tur på Sveg för inköp av mascara och nagellack.

Magkatarr har jag också fått för övrigt.. Det är segt som fan, jag hatar att vara hungrig. För er som inte vet så innebär magkatarr bland annat att känna sig ständigt hungrig.. Men jag får väl vara glad att jag slapp förkylningen som verkar ha drabbat de flesta av Sunny Beach-gänget.

Ne nu är det nog dags att äta nåt igen (åt middag för knappt en timme sen).
Hej


är väl inte riktigt såhär fit for fight just nu men..

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0