Livet ler

Idag är min klass i Smörnäs. Jag valde att avstå, för jag vägrar riskera att bli mer förkyld än vad jag redan är. Speciellt inte när vi åker på lördag. 
Och som jag längtar nu, det verkligen pirrar i magen när jag tänker på det. Började faktiskt packa lite igår, ska nog fortsätta idag. Skönt att ha sånt klart i tid. Linnéa och Bella kom hit igår också för att väga Linnéas väska, dom åkte nämligen till turkiet inatt/imorse. Hoppas ni får en superbra resa!

Så nu återstår endast en skoldag (för imorgon är jag ledig), om det ens räknas som skoldag. Vi ska bli bjudna på frukost på Lido och göra en utvärdering, sedan lämnar jag HVF2 och säger hej till HVF3 till hösten. Jag börjar visst bli lite gammal, jag känner mig fortfarande som 15 dock, haha..

Nä, dags att göra något vettigt nu kanske..




jorå, 1 år kvar nu bara..



Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0