Vi åker till P&L imöra

Midsommarhelgen var trevlig, det händer mer där borta i Hede-trakterna än man tror. Åkte husvagn, drack grogg och träffade roligt folk. Har inte orkat lägga in några bilder än, men det kommer väl så småningom. Det som var dåligt var väl att det inte fanns något disco på parken i år och att jag drog på mig en rejäl förkylning.

Och idag har jag kommit i festivalstämning, genom att köpa campingstol, plastglas, en ful slips och en platta cider. Det är väl allt man behöver, eller?
Imorgon far vi iallafall, Stina och jag i Lenas vita passat, till Borlänge och möter förhoppningsvis de andra där.
Oj oj OJ vad roligt det ska bli!

hörs!


Peace and Love 08


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0