Idag är en bra dag

Det har jag känt enda sen jag vaknade. Jag tänker inte låta en enda person förstöra min tillvaro. Har haft några turbulenta dagar denna vecka dock. Har varit och sovit hos min kära vän Linnéa då jag inte velat eller klarat av att vara eller sova här i lägenheten. Något jag uppskattar väldigt mycket L!
Men imorse, eller egentligen igår kväll, bestämde jag mig för att ta kontrollen över mig själv igen och bita ihop.
Nu väntar jag bara på att nya lägenheten på söder blir klar, det borde ske vilken dag som helst nu.

Igår åkte vi till Uppsala med klassen+treorna och tittade på en visning av Schwarzkopf. Det var klippningar på scen och modeller som visade upp Schwarzkopf senaste kollektion Essential Looks. Mycket intressant och roligt.
Matilda satte i löshåret på mig i bilen (eller minibussen) på vägen dit, det gjorde hon bra tycker jag, trots omständigheterna. Tack för det.

Idag hade vi kundpass och det var lika roligt som alltid, jag får en liten kick när kunden går därifrån med ett leende och säger att de blev jättenöjda.

Ikväll blir det bara lugnt för att ladda inför morgondagen då det vankas fest. Sara & Elins 18-årsfest som äger rum i valbo kommunalhus. Är övertygad om att det kommer bli en toppenkväll!

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0