linnéas, kinamat, plugg, skola, gym

Igår blev jag trött på att sitta hemma ensam och dega så jag gick i det ruggiga vädret till Linnéas place. När jag kom var hon mitt uppe i städning så jag hjälpte till lite, har nog bidragit till oredan jag med skulle jag tro, heheh.
Sedan blev det hämtning av kinamat, satt inte fel på en fläck kan jag lova. Efter det så blev det plugg, wipe out och beck, då även tillsammans med Elin. Vid ett gjorde jag och Linnéa kväll, och iaf jag somnade så fort jag stängde ögonen.
Samhällsprovet idag gick sådär, jag hoppas att det gick bättre än jag tror.
Jag lyckades även skaffa modell till stylingen på fredag, som har temat Mode. Amanda i floristtvåan var det som ställde upp, att hon är väldigt lång och slank samt har långt och bra hår gjorde inte saken sämre. Nu gäller det bara att sätta upp en liten plan.
Idrotten var lite speciell idag, det var maggie som höll i dagens lektion som bestod av hennes sport Tae kwon do. Det var rätt svårt och gjorde lite ont men ändå helt okej. Efter skolan gick jag och Linnéa till gymmet och smackade på. Det var riktigt skönt faktiskt, blev sådär härligt trött och seg efteråt.
Nu är jag hemma (ja, jag är faktiskt hemma emellanåt), nyduschad och nyäten. Antingen blir jag hemma hela kvällen eller så går jag till mina södertjejer och därmed spenderar natten hos Linnéa. Den som lever får se.



Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0