Sömnig

Jaha då har även denna dag börjat gå mot sitt slut.
Idag har jag inte gjort allt för mycket, åtminstone tagit mig iväg och handlat samt haft melodifestivalen-kväll med Elin och Linnéa. Vinnarlåten La Voix föll inte mig i smaken, det är inte riktigt min genre. Men tydligen tycker andra bra om den så det är bara att hålla tummarna att resten av europa också gör det. Huvudsaken att inte af ugglas vann, då hade jag verkligen skämts över att vara svensk.

Efter festivalen kollade vi på en film och sedan gick de hem till sitt. Nu sitter jag med tunga ögonlock och tittar på American History X, ingen feel-good-film direkt, men den är sjukt bra.

Snart blir det sängen. Natti


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0