Elin och Saras 18års-fest

Gårdagen började med en försovning, men snabb som jag är (ibland) så kom jag bara en kvart för sent. Dvdn med klipptekniker som vi skulle titta på hade inte startats så jag missade i alla fall ingenting. Efter det blev det lite labb på naturkunskapen, samt en snabbgenomgång av melodifestival-låtarna live av Linnéa. Mycket bra.
Efter skolan blev det stan för att köpa present till kvällens huvudpersoner Sara och Elin. Efter ett par timmars letande var vi äntligen klara. Jag och Matilda gick hem till mig vid fem-tiden och kl sex skulle vi hoppa på bussen till valbo, kände oss lite stressade men hann ändå göra oss snygga och klara innan det var dags att åka.
I valbo blev vi bjudna på kycklingsallad och då var vi runt 15 tjejer som åt, snackade och lekte lite lekar. Vid nio kom ett till gäng och genom kvällen droppade det in folk eftersom. Hade en jättetrevlig kväll, tack tjejer !

Blev väldigt dåligt med bilder som vanligt, men här är iaf några stycken







Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0