Upp och ner

Det är just hur humöret går just nu. Mest ner om sanningen ska fram.
Jag har ingen aning varför, det var ju jag som ville ha det såhär. Men efter att ha älskat någon i tre år så glömmer man väl inte så fort som man helst skulle vilja.

Idag har varit en jobbig dag, gick till skolan i det gråa plaskiga vädret med ett ovanligt tungt bröst. Bilden som brukar vara helt okej kändes bara jobbig. Har alldeles för mycket i huvudet för att helt kunna fokusera på något. Efter det hade min grupp opponering på arbetsmiljöanalyserna. Var ju förstås en del att ändra och lägga till.
På frisörlektionen började vi med mode och trend, e-m berättade lite smått och förklarade skillnaden. Det var intressant, även om jag inte kände mig så pepp.
Sen jag kom hem har jag bara ätit middag, duschat och sedan suttit här och inte gjort något vettigt. Men jag orkar inte göra någon nytta just nu.


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0