Monday

Nu har en femtedel av denna vecka avklarats. Dagen har varit väldigt skön måste jag säga. Hade natur och samhälle på förmiddagen och fram på eftermiddagen. Vid två tog vi bussen till fjärran höjder. Jag gjorde klart mina sim-moment vilket betyder att jag har mvg i den delen nu, skönt. I trean kan jag alltså bara plaska runt och chilla när vi har bad på idrotten.
Tog en promme hem och sen jag kom hem har jag ätit middag och parkerat mig i soffan. Inkurad i mitt mysiga täcke har jag suttit hela kvällen, med en Ben & Jerry's i ena handen och datorn i knät. Har gjort lite plugg gjort samt sökt tre sommarjobb. Bra gjort tycker jag.

Jag trodde att denna vecka skulle bli lugn men jag kan ha misstagit mig. Portfolion ska in på torsdag vilket inte bådar gott för min del. Har även en naturuppgift att göra som jag inte ser fram emot. Att man ska tvingas sitta och plugga 24/7 är förjävligt.
Såhär ser iaf veckans planering ut än så länge:
Tis - skola, träna, massa plugg
Ons - träna, skola, visning i valbo
Tors - lång dag i skolan (9.45-18.00), plugg
Fre - skola, träna, någon form av inflyttningsfest hos mig
Längtar till helg...


jag på storsjöyran 07

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0