Ångest och lycka

Redan på två dagar har jag hunnit avklara tre prov. Hur det gick var en annan fråga.. Det är sånt som visar sig. Imorgon är vi lediga, men jag måste stå och träna på docka hela dagen inför halvtidsprovet på fredag.
På torsdag har vi kundpass, som räknas som klipp & färg delen i halvtidsproven. På fredag gör vi som sagt resten av alla moment på docka, bland annat vågföning, permanentrullning, volymföning, brud osv.. Usch, jag är lite nervös faktiskt. Kommer att bli en tuff vecka. Och samtidigt har jag hur mycket plugg som helst att ta itu med.

Hur detta ska gå ihop har jag ingen aning om, men om 1½ vecka lämnar vi iallafall alla bekymmer - underbart !
Och på fredag åker jag hem igen, ska göra balstyling på Mirja och på lördagkväll gör vi premiär på kära storön. Tur att det finns vissa saker att se fram emot :)


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0