Ännu en helg överstökad

Gårdagen innehöll en massa sol och fest. Vi började festandet hos Mirja och blev kvar där tills det var dags att gå mot storön. Där dansade vi loss och vips var det stängning och jag åkte hem och sussade. Sammanfattningsvis var det en mycket trevlig kväll. Ska försöka få tag i lite bilder då jag inte tog några själv..

Anledningen till att det inte blev någon efterfest igår var för att jag skulle upp i skaplig tid imorse och göra uppsättning + make på Mirja. Svettig och bakis åkte jag hem till henne och satte igång. Värmen var verkligen helt otrolig både igår och idag, men man ska väl inte klaga.
Stylingen gick vägen, kan inte bli så mycket annat bra med en sån snygg modell! Här kommer lite bilder, temat var bal för den som undrar.






Kommentarer
Postat av: Mirja

Pss, snyggmodell:O Duktig frisör!

2009-06-02 @ 16:29:57
URL: http://mirjafredrickson.blogg.se/

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0