Äntligen helg!

Tack och lov är nu veckan över. Dagens halvtidsprov kunde ha gått bättre dock, missnöjd är jag.. Men som sagt, vad gör det om hundra år.

Just nu sitter jag i ljusdal och väntar på bussen som kommer halv. Fjortisarna som vanligen brukar ta upp alla sittplatser håller sig utomhus idag, det är tur ungarna är ute i det fina vädret.
Det är alltid samma personer som är här, känns ju nästan som man vill säga hej. Haha.
En över medelålders kvinna med gula tänder kom nyss och räckte över ett ciggpaket till en tokblonderad tjej, undra vad det är för en skum kärring..

Aja, kl nio är jag hemma i Sveg. Vad som händer ikväll vet jag inte, men imorgon blir det iallafall fest för hela slanten. Det kommer bli sjukt kul!

Kommentarer
Postat av: Sara

De är Ljusdals egna Eva-Lotta, hon bjuder alla ungdommar på cigg och har inget liv tror jag. Hon är den som ALLTID hänger på Ljusdal. Hahah! ;)

2009-05-30 @ 00:44:06
Postat av: Eve

HAHAHA gud precis alla jag också brukar se! Speciellt den där Eva-Lotta. Kort som satan och lämnar alltid över ciggpaket till ungarna. Men värst är då de sitter där en fredagkväll och super. Usch. Har de inga hem?

2009-06-01 @ 13:32:30

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0