Det är i Sveg det händer

Igår anlände jag till Sveg klockan nio. Hemma åt jag hastigt en bit mat och sedan drog jag vidare till jonte där några goa vänner befann sig. Jag kände mig lite småseg och var inte helt sugen på fest egentligen men det blev några glas vin ändå. Vi gick vidare till mysen där många ful(l)a studenter festade i sina bad-taste-utklädnader. Eftersom jag & amanda är blott sjutton år kunde vi inte gå in men vi hade nog så roligt med folket utanför, haha. Efter många om och men angående efterfest så valde jag att åka hem och sova. Trevlig kväll hur som helst, träffade många gamla vänner och bekanta.

Idag tog jag en rejäl sovmorgon, den kunde ha blivit längre dock. Men i min situation just nu kan jag inte njuta av att bara lata mig, ångesten ligger på hela tiden. Usch vad trött jag är på alla måsten hit och dit, det tar kol på mig. 
Under dagen har jag klippt mamma och sune och därmed fått lite pluspoäng (hoppas jag), alltid bra inför bulgarienresa och sommarnöjen som kostar pengar..

Nu har jag nyss ätit mig proppmätt på grillat och inväntar Amanda och Stina. Ikväll blir det bara lugnt, film och mys hoppas jag på. 
 



Lilltussan <3

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0