Härlig dag

De tre timmarna jag gick i skolan idag bestod mest utav att sitta i solen och surr.. plugga.
Efter skolan åkte jag, Sara och Sarah på en liten utflykt till Ica Maxi, jag fick med mig en hel del mat hem för en liten summa pengar, perfekt.
Sara mötte upp Elin och de köpte med sig pizza hem till mig medan jag och sarah var nyttiga och åt sallad. Middagen ägde rum på en filt ute på min balkong, myspys.
Sara drog sig hemåt strax efter att pizzan tagit slut, och jag, Sarah och Elin satte oss framför tvn ett tag. Även Sarah lämnade oss en stund senare. Jag och E bestämde oss för att vara onyttiga och gick till konsum och köpte lite lösgodis. Till mitt försvar så köpte jag faktiskt lite, och allt är inte slut än, imponerande om jag får säga det själv.

Nu sitter jag dock i min ensamhet och tittar på Grey's. Men nu blev det reklam så jag ska skynda mig att göra te och hårdmackor innan det börjar igen.


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0