Idag

Missnöjd med:
Mitt VG i Eng B. Visst, jag hade inte förväntat mig ett MVG, inte ens att jag skulle vara i närheten. Men när man sedan får reda på att jag fick totalt en 8a på nationella och 9 är MVG, då blir man lite bitter. Även när det handlar om ett till poäng i en enda del. Det var även tre klasskompisar till som hamnade i samma dilemma. Snäll som vår lärare är ska vi iallafall få göra listening-delen en gång till för att försöka höja oss ett poäng. Hoppas verkligen det går vägen.

Nöjd med:
Att jag gjorde Jens snygg i håret idag. Klipp och färg, helt gratis dessutom, vilket passade bra på hans födelsedag och allt. Grattis!

Och att det är helg och grillning imorn, wihoo :)

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0