Party på gång

Fredagskvällen spenderade jag med mina Sunny Bitches, Elin & Sarah. Vi kollade på talang, åt gött och fnissade kvällen ut. 
Idag startade jag dagen med att gå en sväng på stan för bikiniköp. En rosa från stadium fick jag med mig hem. Lade även undan ett par bruna gladitorsandaler tills imorgon. Vet inte riktigt varför, kanske i hopp om att 400 kr från ingenstans ska komma in på mitt konto?
När jag kom hem satte jag igång med storstädning här i lägenheten. Så nu är det skinande rent. Man gör ju allt för att slippa plugga..

Snart ska jag bege mig ner mot stan. Det blir fest med bland andra Elin, Sara, Cassandra och Paula. Det är cruising här i gävle ikväll så det kommer vara mycket folk på vift. Kan nog bli en bra kväll!


Sara, Sofie, Elin & Sofie på skolavslutningskvällen i ettan, kanonkul (;



Min nya, mörkare rosa i verkligheten dock :)

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0