Pengar är till för att spenderas

Dagen började redan kl 10 med en runda på stan med Elin och Sarah. Elin gav upp efter ett par timmar men jag och sarah höll ut till 14. Hittade en hel del faktiskt, närmare bestämt rosaröda shorts, jeansshorts, 2 bikinis, solglasögon, t-shirt, tunika och flip-flops. Så nu känner jag mig en aning mer redo för sommaren och Sunny Beach. Ekonomiskt sett så var det väl ingen höjdare men man måste ju hjälpa till såhär i lågkonjunkturen.
Lunchade även på donken, vilket gjorde mig lite mindre redo för beach 09.. Det får bli sallad till middag för att jämna ut det hela.

Efter stan tog jag på mig min nya t-shirt (vardagslyx) och gick ner till skolan. Har fått lite gjort iallafall och den värsta ångesten börjar släppa. Kvar är dock morgondagen och fredagen..




Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0