Skola, plugg och tvätt

Ny vecka, nya tag. Snart har redan halva veckan gått dock, och snart är även denna vecka slut. Tiden bara springer iväg och jag hinner inte med nånting. Jag vill inte ens tänka på hur få skoldagar det är kvar på den här terminen, har så sjukt mycket att göra tills dess att jag inte vet hur det ska gå ihop riktigt. Orken och motivationen finns inte heller, vilket gör det hela ännu jobbigare.
Men trots veckornas tråkigheter och en plugg- och prestationsångest som är större än aldrig förr så finns det en "sak" som håller mitt humör på en någorlunda god nivå. Det är bra :)

Om en timme har jag tvättid. Då ska jag försöka ligga i och varva tvätten med plugg. Måste hinna ikapp nu.


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0