Snart över..

Dagen gick förvånansvärt fort, även fast jag var där från 9.00 till 19.30.. Morgonen började med estetisk verksamhet, fick reda på att jag skulle gå VG, vilket känns mycket bra, bild är liksom inte en av mina starka sidor. Sedan blev det snack om projektarbetet. Frisörerna gör alltid en stor hår/modevisning, så det tas för givet att alla ska göra det. Jag känner mig tveksam dock, blev bra sugen på UF när jag fick veta att den möjligheten fanns..
Kundpasset på eftermiddagen gick bra, även om färgningen var minst sagt en utmaning. När jag var klar kände jag en otrolig lättnad. Känner mig inte ens speciellt nervös inför morgondagens halvtidsprov längre, det får gå som det går helt enkelt.
Jag har tur som har människor omkring mig som gör mig på så bra humör.

Nu ska jag packa väska tills imorgon då jag åker hem. Jag och Sara ska sitta och gråta tillsammans på tåget, kan vara skönt efter en sån här helvetesvecka ;P


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0