Vem orienterar för skojs skull?

Två lektioner och sedan började äventyret i hemlingby. Jag och Linnéa klarade vg-banan utan problem sist så ett försök på mvg verkade inte helt galet (tyckte vi, henke tyckte det av hans bemötande att döma). När vi letade efter andra kontrollen i 25 minuter insåg vi nog att det var kört, eftersom man ska klara hela banan med nio kontroller på en timme. Men inte surar vi för det.
Med trötta ben gick vi tillbaks till vårt kära söder. Väl hemma slängde jag i mig en massa mat och tog en lång dusch. Linnéa kom förbi och ville ha topparna klippta, sagt och gjort.
Nu ska jag kika på veckans roligaste pogram "Ballar av stål", och sedan somna in till "Eva & Adam" i vanlig ordning.

Gnatt!

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0