Autumn Break

Igår kväll anlände jag till Härjedalen igen. Känns skönt att få ta det lugnt några dagar.

Idag har jag vilat upp mig mest hela dagen. Kollade på tv hela morgonen, gick brorundan, duschade, övningskörde och nu sitter jag och försöker spinna vidare på min tidningsartikel (som ska handla om en händelse ur boken "snabba cash"). Det går ganska trögt. Väldigt trögt om jag ska vara ärlig. Man kanske inte ska tänka så mycket? Bara skriva ihop något och se hur det går?

Imorgon har jag körlektion 10.45. Andra saker som är planerade imorgon är ett besök på badhuset med stina (har numera blivit en tradition) och en klippning, sen får vi se.


stina & jag

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0