Being Alone Sucks

I torsdags var vi lediga från skolan så jag passade på att göra några praktiktimmar, 8 närmare bestämt. Efter det blev det utgång för att fira Sofie & Ida som fyllde 18. Jag, Elin, Matilda, Sofie & sofies kusin Andreas började hos Andreas och gick sedan vidare till Heartbreak. Vi kom för sent till quizen men trevligt hade vi ändå. Efter ett tag dök även Ida & Sara upp. Hade riktigt roligt faktiskt :) Lämnade såklart kameran kvar på salongen så inga blev det tyvärr..

Det var en trött och fortfarande lite smått yr Sofia som väcktes av en trasig mobil efter 4,5 timmar sömn. Med trötta steg gick jag till salongen. Dagen gick galant ändå. Ronja kom vid två och jag slingade och klippte henne. När jag var klar gick jag hem, en timme innan stängning eftersom jag skippade lunchen. På kvällen vräkte jag i mig tre små rätter och kollade på Idol. Ensam.

Idag ställde jag klockan på halv tio men klev upp tolv. Tog en sväng på stan. Köpte en skjorta/tunika samt ett par glasögon, som jag bär på bilden nedan. Efter stan har jag bara suttit hemma, framför tvn, ensam. Och tyckt synd om mig själv. Tråkigt nog gör det ingenting bättre, snarare sämre.
Nu är det dusch- och läggdags.


Kommentarer
Postat av: Mattan

i like them! du ser smart och cool ut ;)

2009-10-25 @ 18:46:39
URL: http://millymatilda.blogg.se/

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0