Money Makes The World Go Around

Längesen det hände något här nu.

Hemvisiten förra veckan var behövlig. Skönt att komma hem ibland, även om jag kanske inte var "hemma" så mycket. Jag får någon lustigt avslappnande och glad känsla när jag åker hem nu för tiden. Trodde jag aldrig för 2 år sen..

Efter ännu en ganska snabb och effektiv vecka så ligger jag på soffan halvt död framför en film. Bland annat så har vi bokat studentkryssning, bestämt namn på vår visning och jag har skaffat säkerhetsdosa till internetbanken.

Imorgon är det på tal om någon slags tjejkväll ute i norrsundet och kanske eventuellt utgång, låter faktiskt som det vore något. Tråkigt är bara att jag har inte har pengar som ens kommer räcka månaden ut.. Jag har även ett berg men plugg som måste göras väldigt snart. Så jag får nog avstå.

känner mig väl lite såhär just nu..

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0