Ännu en måndag

Anledningen till varför det aldrig kommer något nytt här är enkel, ingen ork helt enkelt.

Jag har iallafall avklarat min första praktikdag på Maggans. Och än så länge känns det bra, tjejerna som jobbar där är trevliga och roliga, de verkar ha gott om kunder så jag ska nog trivas bra!

Alexander följde med mig till Gävle förra söndagen och har varit här hela veckan. Förutom att jag har gått i skolan har vi mest myst och tagit det lugnt, varit på stan och åkte till ikea en sväng i torsdags. Jag fick med mig ett nytt soffbord och lite annat smått och gott hem.
Hur som helst så har det varit jättemysigt att ha honom här, och det blev jättetomt i min lilla lägenhet när han åkte tillbaks till Norge igår.

Nu ska jag snart gå tillbaks till skolan igen, är hemma på långlunch nu. Sen går vi till 17, yei.





Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0