Bio, Skola, Praktik, Hemfärd

Igår var jag på bio med Sarah, Matilda, Elin & Linnéa. Vi såg flickan som lekte med elden, och den var bra. En aning rörig kanske, men nog satt jag på helspänn större delen av filmen.
Matty sov över hos mig och vi skippade orienteringen och tog oss en sovmorgon istället, inte för att man blev något piggare av det. Vi käkade pannkakor på skolan till "brunch" och sedan stod ett kundpass på schemat. Jag klippte min fadderetta Agnes, och när kundpasset var slut fick jag min utväxt färgad av Sara, välbehövligt! Skulle även ha klippt mig ikväll, men är man en velkuse så är man..

Imorgon har vi studiedag, den kommer jag tillbringa på Maggans 9-16 och sedan tar jag tåget och bussen hem till Sveg. Längtar hem nu.


frisörbruuudar


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0