What a day

Dagen började med en idrottslektion. Vi hade någon slags frisbee-match, vilket satte fart på min stackars puls. En timmes lunch mellan 11-12 att duscha och äta på. Vet inte ens om det kan räknas som en timme dock, eftersom man måste förbereda en del inför kundpasset som börjar kl 12. Stressigt var det med andra ord, var fortfarande knallröd i ansiktet när jag skulle sminka mig, så huden fick en lite lila ton när jag hade på min foundation.

Permanenten gick iallafall helt okej, bara att det tog en jävla tid och jag var helt slut i kroppen när jag kom hem. Slängde i mig resterna av lunchen och parkerade mig sedan i soffan med mjukisbrallorna på. Elin kom och gjorde mig sällskap till Idol och filmen Sweet home alabama. Alltid trevligare att ha sällskap av någon, då kan man skratta högt om något är roligt på tvn. Jag kan inte låta över huvud taget när jag är ensam, det känns konstigt.



elin & jag, feb -09


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0