Återhämtning

Veckan som gick var oerhört stressig. Extra jobbigt blev det när jag började känna en olidlig huvudvärk komma smygande, och som grädde på moset fick jag bihåleinflammation. Därför kände jag att en lugn helg satt på sin plats.
Igår hade jag sällskap av Elin och Linnéa, vi myste till nån film och smaskade i oss diverse godsaker.
Idag har jag spenderat några timmar på stan. Fixade kläder till min sista modell, skönt att ha det gjort. Hittade även en massa fina saker till mig själv, som alltid när jag är pank.
Just nu sitter jag och försöker titta och gilla melodifestivalen. Det är verkligen tråkigt. Inga bra låtar heller.

Är oerhört trött på att vara sjuk.


tycker synd om mig själv.


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0