Back on track!

Nu har snart en vecka gått sen jag anlände till Gävle igen. Det kändes faktiskt riktigt skönt och roligt att komma tillbaka. Till min egna lilla lya och till skolan.
Nu väntar en sista termin fullsmockad med roliga händelser. Bland annat vår projektvisning, flera andra visningar, studentkryssning, bal och massa annat skoj. Det kommer garanterat bli kanonbra. Och nu är det mindre än fem månader kvar tills det smäller, kommer nog vara underbart och läskigt på samma gång..

Förresten, jag klarade körkortet förra veckan! Så fantastiskt skönt. Inte för att jag tror att någon har missat det.

Nu blir det en dusch och sedan en kopp te innan jag ska krypa till kojs. Imorgon är det praktik som gäller.



Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0