Dagen innan skolstart

Åtminstone för de flesta, men inte för mig. Jag har nämligen tagit ledigt veckan ut då det väntas körkortsprov. Som i sin tur äger rum här i Sveg och därför tyckte jag det kändes meningslöst att åka fram och tillbaka till Gävle. Så nu har jag en väldig press att jag måste klara det. Vi får väl se hur det blir med den saken.

Annars gör jag inte så värst mycket om dagarna förutom att köra bil, plugga teori och umgås med mina kära. Någon utgång har det väl också blivit, senast i måndags. Kanske blir en imorgon med, jag hoppas på det.

Jag längtar inte alls till Gävle faktiskt.. Det är så skönt att vara hemma. Men har jag klarat fem terminer så ska jag nog klara en till!

Godnatt sötnosar!

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0