Ett bra avslut på 2009

Nu är jag hemma efter ännu ett nyårsfirande i Lofsdalen. Jag är trött, har träningsvärk och skavsår och är ganska många hundralappar fattigare. Men det ska ju kännas att man lever.

Jag & Sarah plockade upp Thomas & Patrik på torsdagmorgon och styrde mot Lofsdalen. När vi kom fram tog jag, Sarah, Stefan, Buster, Simon & David längskidorna och åkte på en tur. En skidtur som blev åtminstone en mil lång.
Efter många suck och stön så var vi äntligen hemma och då blev det fika, dusch och lite sånt.
Senare på eftermiddagen käkade vi middag och sedan fortsatte festandet tills det var dags att åka till Trapper. Där var det bra drag och mycket folk och jag hade riktigt roligt. Sammanfattningsvis en kanonkväll.
Tack alla för en rolig nyårsafton!

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0