Studenttider

Jag har inte dött. Däremot är det full rulle hela veckorna, vilket betyder att jag glömmer bort min lilla blogg. Idag slog det mig dock att det vore faktiskt ganska kul att kunna blicka tillbaka till den här tiden sen, därför ska jag försöka slänga upp något inlägg då och då. Varnar för att inläggen kan bli långa och tråkiga för er som fortfarande kikar in, men jag skriver som sagt mest för mig egen skull.

Nu återstår fem veckor tills vi ska gå ut på trappan i våra studentmössor och vita klänningar. Endast tre av dom återstående veckorna kommer jag befinna mig på skolan. TRE veckor kvar i skolan. Det känns helt sinnes.
Hur som helst, om tre veckor kommer jag att åka hem till Sveg och befinna mig där under deras studentvecka. Ska bland annat gå på balen med Emil Westlund, vilket ska bli superkul. Efter Svegs studentfirande åker jag tillbaka till Gävle igen för att festa loss under min egna studentvecka. Som jag längtar!

Men innan studentveckorna äger rum ska ett antal skoluppgifter avklaras och just nu vet jag inte hur jag ska hinna med allt, och samtidigt hinna med mig själv och allt omkring. Men som jag alltid tänker, det löser sig.
En stockholmstripp med klassen är också inplanerad om två veckor, likaså balen på Engeltofta. Det finns alltså en hel del att se fram emot nu! Nästan så att jag tänkte lägga in en smiley där.


En bildbomb borde sitta på sin plats!
































Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0